neděle 5. února 2012

Můj sen o skvělé postavě

Ah jo, hodně čtu spoust článků o dietách o tom jak si udržet postavu, o tom jak zdravě jíst. Ano, mám nadváhu a né zrovna malou, ale až tak uplně tragické to také není. Jenže zhubnout ono to není žádná sranda. Jíst zdravě, je hodně o čase a penezích a upřímě, kdo na to má? Já tedy ne. Ano kupuju domů zeleninu ovoce, ale na to aby to byl nějaký efekt na mé váze, musela bych v té lednici mít pouze zeleninu a pokavaď se vaří jednotný objed pro celou rodinu a nevařím ho já, je jasné, že musím stát v řadě. Těžko budu zase vařit jen pro sebe. Jo, jo pořád samé výmluvy. No aspoň se o to pokusíma budu víc pít, tím bych měla začít ze všeho nejdřív. Tekutinama. Hodně málo piju a je to pak na všem znát, jsem unavená, podrážděná.

Já, ale vůbec netrpím pocitem žízně. A zase když už člověk má žízeň je v prvním stupni dehydrovanosti. Pít pořád taky nemůžu, nedělala bych nic jiného v práci, než chodila na toaletu a pila. To taky nejde. Doma se ty tekutiny snažím dohnat. Mám rádahodně čaje, takže piju čajíky, různé druhy zeleného čaje, ženšenového čaje, bilého čaje s citrusovými plody a podobně. Dneska je spoustu kvalitních čajů a hodně výběru.

No budu muset vymyslet nějaký jídelní plán.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu