úterý 24. dubna 2012

Jak o sebe dbáte, v jaké míře?

Tahle otázka do diskuze není pouze pro holky, ptám se obecně. Jak o sebe dbáte, v jaké míře?

Já nejsem zrovna typ panenky bárbí(nemyslím to uštěpačně - mně se to náhodou libí), nejsem nějak pěkná,ale svým způsobem a asi jako každá holka, jsem fintidlo. Hodně se snažím o sebe dbát, ale ono né vždy všechno podle mích představ jde. Musela bych si pořídit plastiku ksiftíku :D. No hodně se snažím dbát o zuby ( ty moje vražené orbitky v hubě, to vyžadují), potom se snažím dávat vyživující masky do vlasů, používám od garnier, mám s tím dobrou zkušenost, potom se líčím, ale nijak extrémně a co se týče oblečení, tak to bych nakupovala jak divá. Jen problém ono pokaždý není za co, ale za kosmetiku a hadry bych fakt byla schopná utratit majlant. Nepoužívám značkové, ani extra drahé věci. Já jsem spíš na tu kvantitu , čím víc, tím líp . S čím mám problém tak to jsou rána, šíleně dlouho mi trvá než se vyčumákuju s koupelny, fenování, mytí vlasů, česání, udělat něco málo s ksiftíkem a pak problém je co na sebe, hledám jak magor a převlíkám se každé ráno minimálně dvakrát. A Vy? Povídejte, pište .....

včera jsem si zakoupila v Gatu perfektní žluté naušnice co stály do padesáti korun .... (hned jsem si je vyzkoušela)


konečně jsem se dokopala k barvení vlasů, já vím četli jste to tady za tenhle měsíc tak 3x, že jsem si barvila vlasy. Nojo, jenže já nakonec chtěla celou dobu jít zpět do blond, dala takovou práci snižovat postupně tóny tmavé, protože jsem si v září házela černomodrou (Ilonka ví - viděla fotky). Jenže včera jsem viděla v drogérce krásnou barvu mandarinky a já jsem původně jako malá nazrzlá, takže jsem si prostě koupial něco, co pro mně je přirozenější a zkusila jsem to, barva chytla okamžitě.



Překrylo to ty zesvětlené části, hlavně na ofině a zase vlasy trochu ztmavly.Líbilo by se mi, aby byly světlejší, světlejší odstín zrzavé, protože jak se mi to obarvilo, tak to je tmavé - tmavě zrzavé a to nejsem tak daleko od reality své původní barvy. No uvidím co s tím ještě vymyslím. Nechci si odrasit vlasy. Naštěstí v téhle době ty barvy jsou bezpečné a vlasy fakt neničí.

Jsem holt pošuk.


3 komentářů:

Jarka řekl(a)...

Co se týče barvení vlasů, tak jsem taky vystřídala všechno možné od zrzky, přes mahagon až po tóny do fialova. Tmavé odstíny mají tu výhodu, že jsou po nich krásně lesklé vlasy, ale teď jsem přešla na blond, protže mě začaly otravovat šediny a věčné dobarvování pěšinky. ;-)) Jo a musím tě pochválit, zdá se mi, že jsi oproti pár měsícům zpátky, pěkně zhubla.

Amelie řekl(a)...

Já na tohle nejsem, kosmetika mi nic neříká, krémy nepoužívám, jsem hrozná. A teď na to nemám čas ani peníze. Jsem ráda, že použiju rtěnku, aby se mě lidi nelekli a ještě mi Jenda nadává. Hlavu si myju tak jednou za 3 dny a večer, aby mi to samo uschlo, než jdu spát, žádné masky na obličej ani na vlasy nepoužívám. Z koupelny jsem za 2 minuty venku. :-)

ilon řekl(a)...

Darinko, máš to moc pěkný, sluší ti to :-) Já taky s vlasama blbnu, jednou černé, jednou blond, ale už to radši nechám být, protože stahovat černou barvu zpátky na blond je fakt záhul x)))
Ráda se maluji, mám hodně šminek, masky na obličej si nedávám, používám jen denní krém, ale bez masky Gliskur na vlasy bych nepřežila x)))
Jinak mě také připadá, že jsi dost zhubla, takže tvoje dieta určitě má výsledky :-)
A to oblečení... Ach jo, musím se smát, zrovna včera jsem si koupila takové boty...x))) No, ale líbily se mi, no :-)
Hezký den, Dájo :-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu