čtvrtek 17. ledna 2013

Byli jsme u zápisu do první třídy

Tak jsme byli v úterý na zápisu do první třídy, Vlastíček se naradoil prvního září 2006 a k zápisu mohl, až tento rok. Pocity jsem měla fakt smíšené, protože Vlastík je zmatkář a všechno chce hned hned a na všechno spěchá, má poruchu soustředění, má ADHD a LMD a také poruchu chování. Takže na tak malé dítě s touto diagnozou toho je dost. Myslím, že vynervovaná jsem byla určitě já, hlavně já, víc jak on.

K zápisu jsme šli do školy Oblačky v Liberci, aby nikam nemusel dojíždět. Má to hned u domu, jen vyjde ze vchodu tak půjde pár kroků, takže se aspoň nikde nebude courat. měl umět počítání a paradoxnně nám rodičům dali papírek co dítě umět do první třídy nemusí, prý neučte dítě psát ani počítat pokavaď o to nejeví zájem. Učte ho spíše jiným věcem, výslovnosti atd , sebeobsluze a podobně. a to všechno moje dítě umí, jediný co má problém je držet dobře příbor či tužku, on si ty ruce hrozně ulevuje a pak vázání bot tak to je katastrofa. Jako na potvoru tam měli vázat botu a to mu teda fakt nešlo, čekala jsem kdy s tou botou tam vzteky mrskne, ale neudělal to díky bohu. Tvary a barvy samozřejmě všechny uměl. Měl stříhat papír to mu teda moc nešlo. No řekli mi, že neumí počítat. že to od počítaní nad pět plete a v papírech mi dali, že počítat neumí, tak teda nevím. Pro mně je hlavní, že ví jak se jmenuje a kde bydlí, že umí barvy tvary a podobně.

No je to náročný. Nevím byla jsem nějak vnitřně nasraná, že jsem to doma prostě obrečela. Nervy nervy nervy. nějak jsem si vzpoměla na sebe v ty první třídě. já zase uměla všechno a pak mi nešlo snad vůbec nic. Uměla jsem i v 6 letech před nástupem číst a psát, vázat kaničky a podobný kraviny a pak jsem byla otloukánek a debílek.

Ty zdi a chodby školy na Zš na mně vůbec dobře nepůsobili, najednou se mi vrátily všechny ty hnusné vzpomínky. No uvidíme jak se mu tam bude dařit.

1 komentářů:

Marie řekl(a)...

Nenervovat se kvůli tomu,chce to klid,nepřikládat škole takovou důležitost.Vše se ukáže až se začne učit.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu